Το Ραδιόφωνο των έξι ηπείρων

Εδώ μπορείτε να ακούσετε τις εκπομπές του Ραδιοφώνου των έξι ηπείρων, του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ "Ο άνθρωπος στο Κέντρο"

 

anthropos sto kentro-fi-1024x536-1

 

 

 

 

 

 

 

Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στον 10ο Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με θέμα "Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ".
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την προσπάθειά τους!
Όλα τα έργα θα έχουν αναρτηθεί στο kidscontest.cycladic.gr μέχρι τις 30 Ιουνίου. 

Στις 23 Σεπτεμβρίου σας περιμένουμε όλους στο Κέντρο Τεχνών του Δήμου Αθηναίων όπου θα ανακοινωθούν οι νικητές του διαγωνισμού και θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια της έκθεσης ενώ παράλληλα θα διεξαχθούν εικαστικά εργαστήρια και εκπαιδευτικές δράσεις.
Η έκθεση θα διαρκέσει από τις 23/9/2023 έως και τις 29/9/2023.
Καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές μας!

Υλοποίηση: Κατερίνα Λάμπρου, Εκπαιδευτικός Εικαστικών

Γατοθεσία!

Ακούσατε, Ακούσατε!!

Έχουμε συναρπαστικά νέα!

Το γατάκι που βρέθηκε στο προαύλιο του σχολείου μας είναι καλά στην υγεία του! Τώρα το μόνο που μένει είναι να βρει ένα σπίτι να το "γατοθετήσει"!

Ακούστε το σποτάκι που έφτιαξαν τα παιδιά του Α' 2 και εκπέμπει από το ραδιόφωνο του Γ' 1.

 

Το ραδιόφωνο του 132

Εδώ μπορείτε να βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ραδιοφωνικές εκπομπές που δημιουργήθηκαν από τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, επιλέγοντας την σχολική χρονιά από το μενού αριστερά.
 

"Πρωτάκια όλου του Κόσμου Ενωθείτε"

Στην σελίδα αυτή μπορείτε να ενημερώνεστε για τις όμορφες δουλειές που πραγματοποιούν τα παιδιά της Α' Δημοτικού με την δασκάλα τους, κατά το σχολικό έτος 2022-2023.

Τι νέα;;;

Τι συμβαίνει όταν τα παιδιά συζητάνε και αποφασίζουν να φτιάξουν έναν καλύτερο κόσμο που να χωράει όλα τα πλάσματα όπως τους αξίζει;
Τι συμβαίνει όταν 6χρονα παιδιά όχι μόνο οραματίζονται αλλά παίρνουν πρωτοβουλίες και παρεμβαίνουν έμπρακτα στη γειτονιά τους;
Τι συμβαίνει όταν τα πρωτάκια λένε "Κυρία, δεν προλαβαίνουμε σήμερα να μάθουμε καινούριο γράμμα, έχουμε να σώσουμε τα γατάκια!" και στρώνονται αμέσως στη δουλειά;
Κάτι μαγικό συμβαίνει!

Κάθε Τρίτη πρωί στην τάξη μας κάνουμε Τι Νέα. Καθόμαστε σε κύκλο και όποιο παιδί θέλει μπορεί να μοιραστεί κάτι με την ομάδα, ό, τι θέλει και αν θέλει. Σε ένα Τι Νέα η Α. είπε ότι πήγε σε ένα pet shop για να πάρει σκυλοτροφή και εκεί είδε ένα γλυκούτσικο κουνελάκι στη βιτρίνα. Ο Α. είπε ότι και αυτός έχει δει κουνελάκια σε κλουβί όμως η Μ. είπε ότι δεν είναι και πολύ σωστό γιατί τα ζώα στενοχωριούνται να είναι φυλακισμένα, όπως και στον ζωολογικό κήπο. Ο Σ. συμφώνησε ότι τα ζώα πρέπει να είναι ελεύθερα αλλά κάποιοι άνθρωποι τα φυλακίζουν. Η Γ. είπε ότι όμως μερικά γατάκια και σκυλάκια δεν έχουν ούτε φαγητό ούτε σπίτι και κρυώνουν. «Να φτιάξουμε μια αφίσα να τα λέμε αυτά τότε!» φώναξε όλο ενθουσιασμό ο Σ. και τα υπόλοιπα παιδιά συμφώνησαν!

Κόλλες, χαρτιά, χρώματα, σφραγίδες, ψαλίδια... Η αφίσα ετοιμάστηκε την ίδια μέρα με όσα γράμματα ήξεραν ήδη και όσα γράμματα δεν ήξεραν συνεργατικά κατάφεραν να τα βρουν και να τα γράψουν. Όμως δεν τους ήταν αρκετό!

«Να φτιάξουμε και σπιτάκια για να μην κρυώνουν!»

«Ναι, και να τους δίνουμε και φαγητό και νερό και γάλα!»

«Και να τους βάλουμε και παιχνιδάκια στα σπιτάκια για να μην βαριούνται!»

Και έτσι έγινε! 5 σπιτάκια από χαρτόκουτες και αδιάβροχη επένδυση για τη βροχή, με κουβέρτες και πετσέτες για ζέστη, με μπολάκια φαγητού και νερού (τα οποία, βέβαια, κάθε βδομάδα τα ξαναγεμίζουμε), με χάρτινες μπάλες που κρέμονται από κορδονάκια τοποθετήθηκαν στον πεζόδρομο γύρω από το σχολείο μας όπου είχαμε παρατηρήσει ότι υπάρχουν πολλές γάτες. Στο ίδιο τετράγωνο μπήκαν και οι αφίσες μας σε κάθε γωνιά για να τις βλέπουν όσο περισσότεροι άνθρωποι μπορούν.

«Ένιωσα πολύ ωραία που σώσαμε τα γατάκια!»

«Είδα μια γάτα να τρώει το φαγητό μας αλλά όταν πλησίασα έφυγε!»

«Κι εγώ είδα μία να κοιμάται μέσα στην κουβέρτα αλλά δεν την ξύπνησα, έκανα ησυχία!»

«Εγώ είδα μια οικογένεια, μαμά, μπαμπάς, παιδί χθες να διαβάζουν την αφίσα μας!»

«Ελπίζω τώρα οι άνθρωποι να καταλάβουν ότι πρέπει να αγαπάνε τα ζώα.»

«Και να μην τα χτυπάνε , ούτε καν τα πιο μικρά ζωάκια.»

Εκείνη τη μέρα δεν μάθαμε καινούριο γράμμα ούτε κάναμε επανάληψη στις προσθέσεις όπως ήταν προγραμματισμένο. Μάθαμε, όμως, κάτι πολύ πιο ουσιαστικό που θα το θυμόμαστε για πολύ καιρό: Μάθαμε την αλληλεγγύη, τη φροντίδα, το νοιάξιμο, τον σεβασμό, τη συνεργασία!

Τα παιδιά και η δασκάλα του Α2 του 132ου ΔΣ Γκράβας

 

 

Ημέρες και ώρες επικοινωνίας με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου

Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τις ημέρες και ώρες που διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας κάθε εβδομάδα για ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων. Η ενημέρωση μπορεί να γίνεται τηλεφωνικώς, καλώντας στο τηλέφωνο του σχολείου (2102282820) ή κατ' ιδίαν στον χώρο του σχολείου κατόπιν ραντεβού.

Σχολική Χρονιά 2023-2024 

Εκπαιδευτικός

Ειδικότητα

Ώρες επικοινωνίας

ΛΑΝΤΖΟΣ ΚΡΙΣΤΙΑΝ

ΔΑΣΚΑΛΟΣ Α’ ΤΑΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ 10:00- 10:45

ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΜΑΝΤΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ Β2 ΤΑΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ 10:45- 11:30

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΔΑΣΚΑΛΟΣ Β1’ ΤΑΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ 11:45- 12:25

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ Γ1 ΤΑΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ 11:45 12:25

ΚΑΛΥΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΔΑΣΚΑΛΟΣ Γ2 ΤΑΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ 11:45 12:25

ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 16:00- 16:30

ΔΗΜΑΔΗ ΣΟΦΙΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ Δ1 ΤΑΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ 10:45- 11:30

ΚΟΞΑΡΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

ΔΑΣΚΑΛΑ Δ2 ΤΑΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ 10:40- 11:30

ΚΟΛΛΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ Ε1 ΤΑΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ 11:45- 12:25

ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΝΑΣΙΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ Ε2 ΤΑΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ 12:35- 13:15

ΚΑΝΤΟΥΡΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ ΣΤ ΤΑΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ 12:35- 13:15

ΚΑΤΣΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ

ΑΓΓΛΙΚΩΝ

ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11:45 12:25

ΡΟΪΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΑΓΓΛΙΚΩΝ

ΚΑΘΕ ΠΡΩΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ 13:15- 14:00 ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΙΣ ΤΕΤΑΡΤΕΣ 10:30 -10:45 ΣΤΟ ΤΗΛ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9:00 – 9:40

ΚΑΤΣΗ ΦΩΤΕΙΝΗ

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ 9:00 – 9:40

ΤΣΑΜΑΔΙΑ ΜΑΡΙΑ

ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ 10:00- 10:45

ΜΗΤΡΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ 8:15- 9:00

ΘΕΛΕΤΡΙΤΗ ΕΥΓΕΝΙΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ 11:45 12:25

ΜΠΑΣΙΟΥΡΗ ΜΑΡΙΖΕΤΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ 10:45 - 11:30

ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΕΡΕΖΑ

ΜΟΥΣΙΚΗΣ

ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ 9:40- 10-:00

ΝΑΝΟΥ ΕΛΕΝΗ

ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ

ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ 9:40- 10:00

ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΓΑΛΛΙΚΩΝ

ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ 9:40- 10:00

ΜΑΝΤΖΑΡΗ ΖΑΦΕΙΡΙΑ

ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΚΛΑΠΑ ΔΗΜΗΤΡΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΑΞΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ 12:35- 13:15

ΚΑΠΕΡΩΝΗ ΕΥΓΕΝΙΑ

ΧΛΒΑΤΖΗ ΙΩΑΝΝΑ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΗ

ΚΟΡΡΕ ΧΡΥΣΗ

ΟΛΟΗΜΕΡΟ

ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ 13:15 – 14:00 (ΜΕ ΤΗΝ Κ. ΚΑΠΕΡΩΝΗ)

ΜΠΑΣΙΑΚΟΥΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

10:00 – 10:45

ΤΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ 12:35- 13:15

Project Αγγλικών Στ' τάξη (2022-2023)

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Στα πλαίσια του προγραμματισμού του μαθήματος των Αγγλικών για το πρώτο τρίμηνο, μετά την ολοκλήρωση της Ενότητας 1 με θέματα τη γεωγραφία και την πολυπολιτισμικότητα, ανατέθηκε στα παιδιά η πραγματοποίηση μιας ομαδικής εργασίας (project) με θέμα την παρουσίαση ενός τόπου της προτίμησής τους.
Ο στόχος της εργασίας ήταν, μέσα από την επαφή με ποικιλία διδακτικών αντικειμένων (αγγλικά, γεωγραφία, πληροφορική, εικαστικά), να προαχθούν η ατομική συνέπεια και η αυτάρκεια έτσι ώστε να καταλήξουμε συντονισμένα σε αρμονική και επιτυχημένη συνεργασία.
Αρχικά ανατέθηκε στους μαθητές η σύσταση μικρών ομάδων εργασίας με γνώμονα τη διαφορετική συνεισφορά που θα μπορούσε να έχει το κάθε μέλος, αξιοποιώντας τα ταλέντα και τις ικανότητές του. Εν συνεχεία, επέλεξαν τον τόπο που θα ήθελαν να παρουσιάσουν στη χειροποίητη αφίσα τους και ανέθεσαν τα ίδια αρμοδιότητες στα μέλη των ομάδων τους (συγκέντρωση πληροφοριών, συγγραφή κειμένου, συλλογή εικόνων, σχεδιασμός αφίσας, προμήθεια υλικών κατασκευής).
Εξελικτικά, με την καθοδήγηση και την εποπτεία μου, κάθε ομάδα έφερνε το υλικό που κάθε μέλος είχε αναλάβει και συνθέσαμε από κοινού το τελικό αποτέλεσμα το οποίο και σας παρουσιάζω στις συνημμένες εικόνες ώστε να το χαρείτε και να καμαρώσετε αυτό που κατάφεραν τα παιδιά, τα οποία ξεκάθαρα είχαν πολύ μεγάλη λαχτάρα για δημιουργία και εναλλακτική προσέγγιση του μαθήματος.
Με εκτίμηση,
Η καθηγήτρια Αγγλικών
Πάνου Μάρθα

Πρόγραμμα Σχολικών Γευμάτων 2022-2023

Κάνοντας κλικ στον παρακάτω υπερσύνδεσμο, μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα των σχολικών γευμάτων που προσφέρονται από το σχολείο μας, για το σχολικό έτος 2022-2023.

Σχολικά Γεύματα 2022-2023

Καλοκαιρινές Δραστηριότητες

Κάνοντας κλικ σε καθένα από τα παρακάτω link μπορείτε να βρείτε ενδιαφέροντα εργαστήρια, δραστηριότητες και εκδηλώσεις για τα παιδιά. Καλή διασκέδαση!

 

 

 

(αλλάζοντας την μπάρα ημερομηνιών, βλέπετε κάθε μέρα τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις για παιδιά)

Το Ραδιόφωνο του 132

 
Εδώ μπορείτε να βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις ραδιοφωνικές εκπομπές που δημιουργήθηκαν από τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2021.
 
Οι περισσότερες εκπομπές ηχογραφήθηκαν κατά την διάρκεια παραμονής των παιδιών στο σπίτι, στην περίοδο της καραντίνας. Ωστόσο το ραδιόφωνο συνεχίστηκε με την επιστροφή μας ξανά στο σχολείο, στο τέλος της σχολικής χρονιάς.  
Μην ξεχάσετε να σύρετε την κάτω μπάρα προς τα δεξιά για να ακούσετε όλες τις εκπομπές. 
 
Καλή σας ακρόαση!

Έγινε με το Padlet

Μουσικές δραστηριότητες

 

Ιδέες για μουσικά παιχνίδια από καθηγητές μουσικής και όχι μόνο. Kάντε κλικ στα παρακάτω:

 

Μουσικά παιχνίδια

https://fagottobooks.gr/blog/menoume-spiti-mousika-paixnidia/?fbclid=IwAR1tgBXKpGQag2hXyU8GRYuy9AKXQFZwXHNaxtUQG6yYwHqwHE1dfuRW9PA  

 

 

Περισσότερα Μουσικά παιχνίδια

https://fagottobooks.gr/blog/menoume-spiti-mousika-paixnidia/?fbclid=IwAR1tgBXKpGQag2hXyU8GRYuy9AKXQFZwXHNaxtUQG6yYwHqwHE1dfuRW9PA  

Snakes & Ladders

Επιτραπέζιο παιχνιδι "SnakesandLadders" εμπλουτισμενο με καρτες ερωτησεων πανω στην υλη των αγγλικων της Δ' ταξης Δημοτικου.

Υλικα:  ταμπλο απο συμπιεσμενο αφρολεξ (130 x 70 cm)

       λευκες καρτες

       ζαρι, πιονια

Το ταμπλο εχει την κλασσικη επιφανεια του γνωστου παιχνιδιου "φιδακι¨' η " snakesandLadders" στα αγγλικα. Στην προκειμενη περιπτωση το σχεδιασα μονη μου και το χρωματισαν τα παιδια.

Οι λευκες καρτες περιεχουν απο μια ερωτηση και απαντηση στα Αγγλικα. Αυτες οι ερωτο-απαντησεις δημιουργηθηκαν μαζι με τα παιδια σε μορφη ασκησεων ειτε στην ταξη ειτε ως homework για εμπεδωση της εκαστοτε υλης.

Η λογικη του παιχνιδιου  ειναι οτι τα παιδια κινουνται πανω στο ταμπλο με βαση το ζαρι, αλλα και εφοσον εχουν ανταποκριθει σωστα σε αυτο που ζηταει μια απο τις καρτες. Αν πουν κατι λαθος χανουν τη σειρα τους και συνεχιζει ο επομενος.

 Συνηθως το ζητουμενο ειναι να μαντεψουν την ερωτηση αφου ακουσουν την απαντηση. 

παραδειγμα:  Η απαντηση ειναι: "IliveinAthens"

            το παιδι θα πρεπει να μαντεψει: "wheredoyoulive?"

Σε καθε ταμπλο αντιστοιχουν 4 παικτες και ενας συντονιστης. Ο συντονιστης  διαβαζει τις καρτες και  ελεγχει οτι δοθηκε η σωστη αποκριση. Οποιος απο τους παικτες φτασει πρωτος στο τελος γινεται εκεινος συντονιστης ενω ο προηγουμενος συντονιστης ξεκιναει να παιζει απο την αρχη.

Με αυτο το παιχνιδι τα παιδια εξασκουνται στην παραγωγη ερωτησεων και γινεται μια καλη επαναληψη της υλης τοσο σε επιπεδο γραμματικης οσο και λεξιλογιου.

Φυσικα με την παροδο του χρονου μπορουν να προστεθουν περισσοτερες ερωτησεις με βαση την νεα υλη που εχει διδαχθει.

Επισης , οι ερωτησεις μπορει να εχουν και αλλη μορφη αναλογα με το πως κρινει ο εκπαιδευτικος οτι ταιριαζει στις μαθησιακες αναγκες και το επιπεδο των μαθητων.

Αυτη τη στιγμη έχουμε  3 ταμπλο και πληθος ερωτησεων (>80) ωστε να μπορουν να παιζουν περισσοτερα παιδια ταυτοχρονα . Επισης τα παιδια μπορουν να παιζουν σε ζευγη ωστε να αυξανεται ο αριθμος των ατομων που συμμετεχουν καθε φορα και επισης να βοηθουνται οι πιο αδυναμοι μαθητες αναλογως.

 Μαρία Κατσούλη, καθηγήτρια Αγγλικών στο 132

Τμήμα Υποδοχής Δ', Ε', Στ'

 

Υλικό για μεγάλα παιδιά που θέλουν να μάθουν Ελληνικά

Τμήμα Υποδοχής Α', Β', Γ'

 

Οι παρακάτω σύνδεσμοι ειναι δραστηριότητες, παιχνίδια, βίντεο και παραμύθια που αφορούν τις πρώτες τρεις τάξεις( α',β',γ'):

 

1. Η βιβλιοθήκη της μάγισσας Σουμουτού (23 παραμύθια που έχουν φωνή!)

http://www2.patakis.gr/25istories/?fbclid=IwAR0itF73A1_gfNt5w4VF59y5ixXTr_pufHXLivY_Ejb1C1twRVkd0K-0DHw  

 

 

2. Εκπαιδευτικά βίντεο με τα γράμματα της αλφαβήτας!

https://www.thrania.com/video-glossa-alfavita  

 

 

3. Παιχνίδια με κάρτες μνήμης

Τμήμα Υποδοχής

 

Από την αριστερή στήλη μπορείτε να επιλέξετε  "Τμήμα Υποδοχής Α, Β, Γ"  ή  "Τμήμα Υποδοχής Δ, Ε, Στ"  ανάλογα με την ηλικία σας και το πόσο καλά τα πάτε με τα Ελληνικά .

 

 

Μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε και τις παρακάτω ιστοσελίδες, όπου μπορείτε να βρείτε χρήσιμο υλικό για όλες τις τάξεις και ηλικίες:

  

1. ΠΟΛΥλεξικό σε 5 γλώσσες (αλβανικά, αραβικά, γεωργιανά, ρώσικα, ουρντού – παντζαμπί)

https://www.metadrasi.org/lexiko/al/main.htm   

 

 

2. Μίνι λεξικό σε φαρσί και αραβικά

https://data2.unhcr.org/en/documents/download/67507 


https://data2.unhcr.org/en/documents/download/67505    

 

 

3. Η μικρή μας γραμματική!  

https://metadrasi.org/wp-content/uploads/2017/06/ENTAXEI_C_66-74.pdf   

 

 

4. Ας παίξουμε κρεμάλα! 

http://10dim-koryd.att.sch.gr/hagman/hagman.htm  

 

Πειράματα Φυσικής για παιδιά

 

  • Μαθαίνω να κάνω πειράματα!

https://jslafas.sites.sch.gr/

"Σπάω τη ρουτίνα - ένα πείραμα τη μέρα, τη βαρεμάρα κάνει πέρα"

Ταξίδι στη Μυθολογία

1. Οι θεοί του Ολύμπου 

https://www.youtube.com/watch?v=NILIv9pCDkU&feature=youtu.be

 

2. Οι μύθοι της Φύσης

https://www.youtube.com/watch?v=j2ZIFH7-Xrs&feature=youtu.be

 

 3. Οι Αρχαίοι Αστερισμοί

https://www.youtube.com/watch?v=BpvC3T8-__Q&feature=youtu.be

 

 4. Η ύβρις της Αράχνης

https://www.youtube.com/watch?v=VvY9eeCf5T4&feature=youtu.be

 

 5. Οι άθλοι του Ηρακλή 

https://www.youtube.com/watch?v=ae0hjEPfS1w&feature=youtu.be

 

6. Η Αργοναυτική Εκστρατεία

https://www.youtube.com/watch?v=RvC2OnPkyBc&feature=youtu.be

 

 7. Θησέας και Μινώταυρος

https://www.youtube.com/watch?v=qwIJQr3R3es&feature=youtu.be

 

 8. Δαίδαλος και Ίκαρος

https://www.youtube.com/watch?v=dZrgjKjWeQs&feature=youtu.be

 

 9. Ο Τρωικός Πόλεμος

https://www.youtube.com/watch?v=wmCc9Y_NvgU&feature=youtu.be

 

 10. Η Οδύσσεια

https://www.youtube.com/watch?v=5Wo8jC4iwAI&feature=youtu.be